Hvad er LEADS -og hvad kan du bruge dem til ?

Du kender sikkert begrebet : LEADS. Men det er en vanskelig størrelse at arbejde med, læs: få noget ud af. Fordi der er mange typer leads og mange måder at arbejde med disse leads på.

Her vil vi tage hul på at forklare, hvorfor det egentligt er et vanskeligt arbejde, at få noget ud af sine leads i virksomheden .. [Læs mere…]

Historien bag Optimer salget !

Hvorfor opstod salgsbureauet Optimer salget ?

Optimer salget er kort fortalt er sat i verden for at hjælpe iværksættere og selvstændige til at sælge mere. 

For et par år siden siden opstod ideen til forretningsmodellen. Baggrunden for ideen var blandt andet samtaler med kontakter til diverse events.   [Læs mere…]

En businessblog er et værdifuldt værktøj for dig..

downloadEn businessblog er et af ​​de mest værdifulde marketingværktøjer, som virksomheder som sådan er nødt til at dygtiggøre sig i for at engagere sig med kunderne og målgruppen. Hvis du ikke blogger, er det tid for at komme i gang. Hvis du har brug for lidt inspiration er der en række grunde til at starte en businessblog her ( i tilfældig rækkefølge ). [Læs mere…]

Salgets vilkår har forandret sig

Som selvstændig og iværksætter er du automatisk sælger.. Surprise ? Nej, det bør det næppe være, fordi det er man naturligvis. Altså sælger.

Du vil i sagens natur stå med en masse kundekontakt på mail, tlf og til fysiske møder. Og her skal du gerne få solgt noget. [Læs mere…]

Kanvas arbejde- tjen mange flere penge

Jeg blev for noget tid siden opfordret af et par gode, gamle kunder til at nedfælde nogle råd i blog om det nok så berømte fænomen: kanvas på tlf, dvs uopfordrede opkald.

[Læs mere…]

Har du styr på dit pitch ?

Hvad er et pitch ? Et pitch kan defineres som den “tale”,  du holder om dit virke og evt virksomhed ved et møde med en anden person.

Egentlig stammer udtrykket pitch fra baseball, hvor du har en pitcher ( vigtig spiller på holdet), som kaster/pitcher en hård skruet bold ind til slåeren. [Læs mere…]