Som en af de få virksomheder i Sydvestjylland, er vi specialiseret i telemarketing.. Her hjælper vi alle typer virksomheder i alle størrelser med at få flere kunder igennem telemarketing. [Læs mere…]
Få trænet og udviklet dine salgskompetencer hos en salgscoach !
Er dine salgskompetencer blevet trænet for nylig? Mange selvstændige vil sidde med en hel del salgsopgaver til dagligt, som skal håndteres. Der er brug for stærke salgskompetencer.
Det er i sagens natur ikke altid så nemt. Måske er du ikke så vant til at håndtere de forskellige faser i salget. [Læs mere…]
Hvorfor glippede dit salg? Del 2 – og hvad kunne du have gjort som sælger ?
Som nævnt i Del 1 vil der komme en opfølgning, ugen efter, på problemet skitseret i første del –
Nemlig: Hvad kunne du have gjort som sælger for at lave et bedre salgsarbejde ?
Resume af problemstillingen fra Del 1:
En kunde er gået ind i en cykelforretning for at se på mountainbikes. Han får fremvist nogle cykler, men er ret uafklaret og derfor ubeslutsom ift at VÆLGE en af cyklerne, og trække dankortet… [Læs mere…]
Hvorfor glippede salget ? Del 1
Hvorfor glippede salget ?
Har du spurgt dig selv dette spørgsmål efter et afsluttet salgsmøde eller andet “møde” med en kunde, i butik eller lignende. Det hele blev jo gennemgået af dig omkring produktet, og kunde er meget interesseret – men, men da det tilsidst gælder om at købe, trækker han sig ud af det. HVORFOR ?
Hvad kan der være sket i kundens bevidsthed, siden han ikke vil “lege med” helt til handlen er afsluttet. [Læs mere…]
Hvad er LEADS -og hvad kan du bruge dem til ?
Du kender sikkert begrebet : LEADS. Men det er en vanskelig størrelse at arbejde med, læs: få noget ud af. Fordi der er mange typer leads og mange måder at arbejde med disse leads på.
Her vil vi tage hul på at forklare, hvorfor det egentligt er et vanskeligt arbejde, at få noget ud af sine leads i virksomheden .. [Læs mere…]
Historien bag Optimer salget !
Hvorfor opstod salgsbureauet Optimer salget ?
Optimer salget er kort fortalt er sat i verden for at hjælpe iværksættere og selvstændige til at sælge mere.
For et par år siden siden opstod ideen til forretningsmodellen. Baggrunden for ideen var blandt andet samtaler med kontakter til diverse events. [Læs mere…]
En businessblog er et værdifuldt værktøj for dig..
En businessblog er et af de mest værdifulde marketingværktøjer, som virksomheder som sådan er nødt til at dygtiggøre sig i for at engagere sig med kunderne og målgruppen. Hvis du ikke blogger, er det tid for at komme i gang. Hvis du har brug for lidt inspiration er der en række grunde til at starte en businessblog her ( i tilfældig rækkefølge ). [Læs mere…]
Salgets vilkår har forandret sig
Som selvstændig og iværksætter er du automatisk sælger.. Surprise ? Nej, det bør det næppe være, fordi det er man naturligvis. Altså sælger.
Du vil i sagens natur stå med en masse kundekontakt på mail, tlf og til fysiske møder. Og her skal du gerne få solgt noget. [Læs mere…]
Kanvas arbejde- tjen mange flere penge
Jeg blev for noget tid siden opfordret af et par gode, gamle kunder til at nedfælde nogle råd i blog om det nok så berømte fænomen: kanvas på tlf, dvs uopfordrede opkald.
Har du styr på dit pitch ?
Hvad er et pitch ? Et pitch kan defineres som den “tale”, du holder om dit virke og evt virksomhed ved et møde med en anden person.
Egentlig stammer udtrykket pitch fra baseball, hvor du har en pitcher ( vigtig spiller på holdet), som kaster/pitcher en hård skruet bold ind til slåeren. [Læs mere…]