BESØG ET PROF NETVÆRKSEVENT!
Jeg kan huske for nogle år siden, hvor jeg deltog i et større netværksevent med 80-90 virksomheder og endte med få 3 nye kunder et par dage efter. Eventet var usædvanlig prof skruet sammen, og der blev lavet borde med virksomheder/ selvstændige, der matchede hinandens ønsker. Så jeg var superglad for, at jeg tog mig sammen til at besøge dette formiddagsevents, da jeg stod og skulle bruge nogle flere kunder nu og her.
RING ELLER MAIL TIL NOGEN!
Her mener jeg ikke bare ringe kold kanvas men også kontakte gode forbindelser, gamle kunder, linkedin connections som du har haft lidt dialog med, visitkort du fik i sidste måned, gamle kolleger, kontakter fra sidste netværksmøde etc etc. Sæt fantasien igang og visualiser hvordan og hvor du får din næste kunde.

UDVIKLE ET SPLINTERNYT PRODUKT!
For nogle år siden begyndte jeg at udvikle et nyt produkt i min forretning: Salgscoaching.
Der var og er jo et vist behov hos fx soloselvstændige for at blive bedre til salgsarbejdet. Så behovet var stort nok vidste jeg. Jeg vidste dog også, at der var mange andre salgscoaches derude, så konkurrencen var ret skarp. Men jeg trængte til at udfordre mig selv og lave et kreativt arbejde med at udvikle produktet, få det markedsført og solgt til en række kunder. Det gav mig udover en ny indtægt også et skud ny energi, fordi det var sjovt at udvikle det og derefter lave coachingen af mine nye kunder.
